Nyt on sitten Vectra vaihdettu aikas hurjan paljon tuoreempaan Skoda Octavia neliveto farkkuun. Aika yllättävä ratkaisu kieltämättä, mutta olen kyllä tyytyväinen valintaan. Toivottavasti olen sitä vielä jonkun ajan päästäkin :-). Hommattiin heti Viskille umpihäkki, ettei käy kuten kävi Vectran kanssa... eli joo-o, pakko tunnustaa, kattoon tuli reikiä, kattovalo oli syöty johtoja myöden ja sen semmoista _mun_ mielestä pientä. Jounille lupasin ettei Skeidassa pääse näin käymään, siitä syystä uusi ja tiukka metallihäkki... On se oikeasti aika raisu otus..voitteko uskoa, että mä olen joskus kuvitellut että se pysyy kevythäkissä?? Ja vielä ostin sellaisen aikoinaan yli 100 e hinnalla.. Per..le, se taisi olla kolmannet hakutreenit kun häkki oli sillä sipuli. Hommasta viisastuneena...

On jäänyt tokot vähän vähiin, on ollut tota auton ostoa, ja sitten tietty olympialaisiakin on tullut seurattua (jos Riitta lukee tätä niin nää on NYT niitä seliseliseliselityksiä...). Lauantaina olis tarkoitus lähteä Keravalle Tending-yhteistreeneihin tokoilemaan. Voipi olla ettei tässä välissä nyt ehdi paljon treenata, mutta lauantaina sitten koko rahan edestä.. Mutta kaipa sitä täytyisi nyt sitten taas ryhdistäytyä, ollaan nimittäin ilmoittauduttu tokokisoihin maaliskuun lopulle. Hakukisoihinkin jo yritin, mutta se mihin yritettiin oli jo täynnä - ei se mitään, hakukisoja kyllä piisaa riittää ihan varmasti.

Tänään päästään taas onneksi vierailemaan Huittisen agiryhmään, nastaa! Varsinkin kun lauantain agit täytyy nyt Keravan reissun vuoksi jättää väliin.