Eilen sain päähäni ajatuksen, että kerään ihan ihan pienen porukan kasaan ja kokeilen miltä hakumetsässä liikkuminen nyt tuntuu pitkästä aikaa. Joten tuumasta toimeen ja sain Anun sekä Katin houkuteltua pienen pieniin hakutreeneihin. Kiitos oli tosi kivaa pitkästä aikaa :-).

Viskille tein treenin, ensin nenän avaus, sitten vasen tyhjä, oikea äijä, oikea tyhjä ja vasen äijä. Itse treenistä se suoriutui mainiosti, teki superhyvät pistot niin löydöissä kuin tyhjissäkin. Mutta muutoin se oli jotenkin hyvin levoton ja keskittymätön tai sellainen vähän kummallinen hössö, ikäänkuin olisi ollut muurahaisia sillä housuissa eikä oikein tiedä pystyisikö keskittymään mihinkään vai ei, varastikin lähdöissä - josta otin kyllä takaisin. Liekö sitten pitkän tauon jälkeistä ongelmaa, mutta jotenkin ei jäänyt sen käytöksestä hyvä fiilis, ei se leikkinytkään maalimiehellä ihan niin hyvin kuin voisi leikkiä.

Mä olen jo tuhat kertaa (ehkä..) aiemminkin tuuminut, että mun pitäisi pitää Viski hakumetsässä väliliikkumiset kytkettynä, näin se ei pääsis hillumaan ja lillumaan missä tykkää eikä toisaalta mun tarvitsisi pitää sitä kovasti käskynkään alla. Ehkä mä nyt oikeasti alan taas tuota tekemään, se saattaisi auttaa tuohon kokonaisvaikutelmaankin parantavasti.

Nilkka kipeytyi pikkuisen, mutta se lienee aika normaalia, ehkäpä ensi viikonloppuna hakutreeneihin kuitenkin uudelleen!!