Tänään ei ollut sitten yhtään meidän päivä agilitykisoissa... :-(
Eka oli hyppyrata, sieltä kaksi rimaa alas, tuntui silti ihan hyvältä meno vaikkakin välillä olisi pitänyt pystyä antamaan sitä löysää enemmänkin ettei tuntuisi niin kiireeltä itseltä. Rimojen tiputukset jäivät salaisuudeksi minulle, luulen, että molemmat tippuivat kohdissa jossa olin jättänyt koiran selkäni taakse..

Toinen rata oli agirata, mä olin huonojen huonojen huono. Ihan v..ttaa edes kertoa. Heti alkupätkällä tippui rima - en tiedä miksi. Sen jälkeen mulla levisi kaikki käsiin.. Ainoa hyvä asia oli se, että kontakteilla oltiin jopa pysähdyksissä, a erinomaisesti puomi kohtuullisesti (oli mielestäni kaikki raajat maassa, ainoastaan häntä puomilla..). Tältä radalta tuli kaksi rimaa myös alas ja KEPPIen loppupään virhe!!! Joten rauhassa siinä sitten otettiin kepitkin uusiksi .... Voi että, suorastaan vi..ttaa tämä rata, että olin huono. Palauduin tasan siihen maailmaan, kun pidän kiinni koko ajan viskistä enkä päästä sitä yhtään irti - ei sellaista agiliito saa olla- miksi hel..tissä sitä sitten tekee niin!? 

Viski oli mun mielestäni tänään molemmilla radoilla ihan rauhallinen eikä käynyt ns. kierroksilla. Lähdössäkin istui hyvin ja tuntui ihan "hyvältä". Mutta siihen se sitten jäikin.

Plääh ja plääh.