Ja tiistai-illan ratoksi pääsimme agiliiteleen - jeess! Tämän päivän treenirata ei tuntunut taaskaan liian vaikealta (vai olenko minä oppinut hallitsemaan vaikeaita kiemuroita, no en!), mutta silti äärimmäisen kivalta. Ohjelmassa oli flipit ja puolivalssit. Kumpikaan ei terminä ollut heti kirkkaana mielessä, mutta toki puolivalsseja on varmasti tullut tehtyä yhden jos toisenkin kerran, tahalleen tai tahottomasti. Flippiä en ole tehnyt aiemmin ikinä, mutta jatkossa kyllä tekisin, jos vain keksisin mihin.... Flippi on käleen näköinen ja kun sen oikein ajoittaa niin tosi tehokas - jopa minä tajusin sen hyödyt..

Tänään yritin itse olla "cool" enkä riekkua, repiä ja ryysiä joka paikkaan, joten loppu tuloksena olikin sitten flegu-Pia. Ei hyvä sekään Yllättynyt, voihh, missä on se kultainen keskitie... Sain nuhteita, kun olin laiska enkä vienyt koiraa loppuun asti esim. putkeen ja jaakotuksenkin sain ihan pers...een, kun olin niin laiska enkä tehnyt asiaa kunnolla. Uusinta otoilla nämäkin asiat korjaantuivat ja sainkin itseasiassa jaakotuksen kautta hankalasta hyppykulmasta Viskin tooosi hienosti kepeille sisään - jess, onnistumisen riemua! Tämän päivän treeneistä voisi sanoa, että Viski oli ihan pätevä, mä en ehkä ihan skarpein mahdollinen...  Ainiin, ensi kerralla ohjelmassa on TAKAALEIKKAUKSET jessjess, meille ne vihon viimeiset ja vaikeat!! Mutta odotan tuota kyllä kovasti, jos vaikka saatas takaaleikkauksiinkin pikku hiljaa vähän enemmän tuntumaa. Syytä olis :-).