KÄytiin iltalenkillä koulun pihassa tottistelemassa. Tupla teki yllättäen seuraamista, lelu taskussa. Hmm.. joo, tuntuu aika kivalta. Tehtiin myös kontaktiharjoituksia ja lelu taskusta palkaksi. Lisäksi otettiin parit liikkeestä seisomiset ja erikseen seisomassa paikoillaan pysymistä. Ihan hyvin  (vaikka näinkin vaikeat asiat..) .

Mutta se mistä olen ihan superhyperylpeä on se, että Tupla pysyi lumikinoksen päällä ilman hihnanpätkääkään paikoilaan (ei paikalla olo käsky vaan "ole siinä" käsky), kun tein Viskin kanssa pienet puuhat!! Vähänkö olen oikeasti ylpeä, että tämäKIN opetus alkaa mennä perille. Mä olen lopen kyllästynyt Viskin turhaan mouhuamiseen muiden treenatessa, joten on ollut intoa treenata Tuplan kanssa tätä asiaa! Ehkä Tuplasta vielä tulee hyvä käytöksinen koira, kuten Pekka minulle esitti "toiveena", kun kerroin tästä Tuplan käytöksestä muiden koirien kanssa - että ei se Tupla ehkä koskaan tule olemaan kaikkien kaveri, se asia pitää hyväksyä, muttei sallia. Joten, nyt yritämme sitten olla matkalla vähän siellä sun täällä siihen hyvä käytöksiseen... Eikä se muutoin ole yhtään pöllömpi tavoite

Niin, Viski otti seuraamista - edisti törkeästi, josta jouduin useaan kertaan mainitsemaan. Ja lisäksi kaikki jäävät asennot kertaalleen. Nämä hyvin.