Tänään päivän mittaan olen tehnyt valmisteluja illan jälki1 kisoihin (olen siis koetoimitsija, en kisaaja :-)) ja Viski on seurannut varsin levottomana mun puuhia. Milloin se on penkonut kassista treenileluja mulle esiteltäväksi, milloin se on tonkinut lelulaatikon kannen auki ja sieltä erinäisiä leluja näytille.. No, niinpä luovutin ja tein Viskille pihaan ruudun. Ensin merkiltä pallolla palkkaa (tätä en ole tehnyt aikoihin..) ja sitten ruutuun, jossa pallo valmiina. Merkiltä pallo sai Viski hetkeksi yllättymään, että mitenkäs tästä tuleekin nykyään palkkaa ;-). Jätin tuon merkiltä palkan pois, kun tuntui vaikuttavan Viskiin ennakoivasti, mutta ehkä nyt voi sitä taas ottaa takaisin, kun ei ole noita kisaamispaineita ;-D. No, ruutu olikin tietysti hyvä ja suora. Sitten otin vielä uudestaan merkin ja ruudun siten että heitin ruutuun pallon palkaksi pysäytyksestä. Tämäkin hyvä.
Mulla oli kaksi tennaria käytössä ja otinkin kokeeksi "kahden pallon leikkiä" Viskillä. Voi että olisi tarvinnut kuva saada koiran ilmeestä- Viski oli aivan hölmistynyt MITEN kahdella pallolla voi leikkiä?? Tiputti toisen, otti kopin toisesta mun heitostani ja katsoi ihan aidosti hölmistyneenä miten toinen pallo on edelleen "vapaana" ja miten sen voisi ottaa suuhun samaan aikaan :-). Hassu otus.