Viskin kanssa ollaan lähinnä löhöilty perjantai ja lauantai, todennäköisesti sunnuntaikin vaan oleskellaan ja nautsikellaan auringosta. Olen vain vähän naksutellut Viskille sivulle tuloista, ja siinä nyt tarkkana paikasta, eli etutassut eivät saa olla mun jalkani etupuolella saati mun jalkani päällä :-P. Lisäksi olen taas ikivanhaa pentuajan juttua eli katsekontaktia naksutellut, se olikin pitkästä aikaa hauska leikki!

Viskikin on ollut vähän outo nämä pari päivää, voi toki johtua järjettömästä helteestä. Lähinnä outous on ollut sellaista, että kun olen leikkinyt vaikkapa "pihafrisbiillä" Vipatuksen kanssa niin tavoistaan poiketen se on vienyt lelun häkkiin sisälle?! Tälläistä se ei todellakaan normaalisti tee vaan tarjoaa lelua uudelleen ja uudelleen revittäväksi ja leikittäväksi. Oletan kyllä, että kyse on nyt vain kuumuudesta, mutta seurataan tilannetta.