Tänään leikattiin takaa ja huolella. Olipas hyödyllistä ja kivaa!! Takaaleikkauksissa, jos missä mä olen aina tuntenut olevani entistä kömpelömpi ja yksinkertaisesti huono - tästä syystä niitä(kin) on tullut harjoiteltua äärimmäisen vähän. Tänään sitä oli sitten pakko tehdä. Takaaleikkaus oli siis illan aiheena. Eka yritelmä neljän takaaleikaten mentävän perättäisen hypyn sessio kaatui siihen, että annoin koiran lähteä heti lapasesta ja hommahan kaatui siihen.. Viski meni ja minä ihmettelin. Maria opasti ottamaan ennen hyppyä Viskin "kiinni" ja heti tämän jälkeen leikkaus voi lähteä liikenteeseen ja heti hypyn jälkeen taas koira "kiinni" (=tässä riitti että koiraan on tuntuma, mitään viiksestä kiinni ottamista ei tokikaan pysty tekemään) ja uusi leikkaus. Voi vihtori, mä olin aivan hämilläni kun tämän ohjeistuksen jälkeen Viski meni aivan mahdottoman hienosti noi neljä takaaleikkausta -vauuu!! Unohdin sitten jo noiden jälkeen radankin, kun olin niin hämilläni :-p. Seuraava takaaleikkaus kohta tuli putken ja yhden "suoran" hypyn jälkeen mentiin kahdelle vierekkäin olevalle hypylle. Tässä taas ekalla yrittämällä takaaleikkaus epäonnistui, koska yllätysyllätys ajauduin aivan liian lähelle takaaleikattavaa aitaa...että mä olen tollo.,...arggh. Uusi yritys ja huolellisempi ajoitus aiheuttikin sen, että Viski meni aivan superhienosti tuon kohdan. Höh.  Loppuradalle tehtiin myös flippi (toki tässä kaipasin taas viisaampien ohjeistusta mihin sen flipin saikaan tehtyä...), joka toimi hyvin!

Hitsin nastaa, kun joutuu oikeasti tekemään itsekin töitä, että oppii ja edes joskus osaisi! Ensi viikolla on aiheena viskileikkaus :-).

Ja tässä vielä yksi Arjan otos sunnuntailta... aiheeseen edes jotenkin sopien :-).